Sunday, May 1, 2011

One Hundred Followers, bitch!

(a stupid photo for you guys, 'cause I love you so much...!)

Dneska mě "sledoval" 100. follower a já jsem za to strašně vděčná. Jsem ráda, že vůbec někdo můj blog čte a sleduje.
Nedávno jsem si řekla, že až budu mít 100 followers, tak udělám giveaway, takže se těště! Brzy nějaká bude! ;)

Today I reached 100 followers and I'm so thankful. I'm happy that you're reading and following my blog.
Recently I thought, that I will do a giveaway when I'll reach 100 followers, so look forward! The giveaway will come soon! ;)


DĚKUJUUUUUUUU!
THANK YOOOOOOU!

3 comments:

  1. Mám to naprosto stejně jako Ty! Též dneska stý follower a též plánuji giveaway haha :DD gratuluji! :)

    ReplyDelete
  2. děkuju a Tobě také moc gratuluji!!! ;))

    ReplyDelete