Sunday, May 1, 2011

1st May: ALL YOU NEED IS LOVE BABY!


První květnový den jsem moc prvomájově nestrávila. Probudila jsem se kolem dvanácté a asi 4 hodiny jsem ležela u televize a jedla sušenky (při této vzpomínce se mi dělá pěkně špatně). Potom jsem se dokopala k učení a úkolům a jako zlatý hřeb večera jsem šla s mamkou a sestrou na sushi...

First "MAYDAY" wasn't so romantic as it should be. I woke up at 1 PM and I was watching TV and eating for 4 hours (god, I don't feel really good when I think about it). Then I finally decided to study a bit and do my homework and in the evening I went to dinner with my mum and sister. We had sushi...


A můj dnešní outfit:
And my outfit:


xxx

6 comments:

  1. miluju tvuj styl a to sacko je uzasny :)

    ReplyDelete
  2. děkuju Vám moc moc moc!!! já vaše blogy miluji :))

    ReplyDelete
  3. velmi pekne, mas skvely styl!

    ReplyDelete
  4. ah...včera jsem se neudržela a koupila si obdobné sáčko. musim se jit lecit.

    ReplyDelete