Sunday, May 29, 2011

Deja vu, únava, láska a školní šílenství


Tak zase po 100 letech píšu článek, který bude mít spíše filosofické zaměření. (a bude psán trošku jako SMS nejlepší kamarádce, tak se nelekejte ;))

Ale tak samozřejmě se omlouvám za to, že jsem tak dlouho nepsala, ale to bylo pořád něco a já neměla čas, takže se OMLOUVÁM!

Můj život se teď docela změnil, jako každý květen, protože je konec školního roku a já jsem líná. Na školu jsem se úpně vykašlala, ale teď zafungoval takový můj vnitřní organismus, který mi řve v hlavě "ANIČKO RYCHLE! UŽ MÁŠ JEN DVA TÝDNY!" a snaží se mě dokopat k tomu abych dodělala práce a aspoň se podívala na učivo co bude v písemkách.
Ve finále jsem z toho tedy absolutně zdrcená, protože nutit líného, pohodového člověka k práci a hlavně rychlé a afektované má nedozírné následky.

Zbývá už jen pár dní do konce května a já si vychutnávám poslední paprsky a vůně lásky. Za tento měsíc se opravdu stalo hodně. Potkala, nebo spíše poznala jsem spoustu nových lidí (obvzlášť opačného pohlaví) a jsem za to velmi ráda. Něco se trošku zamotalo, ale jsem ten největší expert na rozmotávání uzlů, zádrhelů, odhakování háčků apod. Založila bych si firmu se jménem "HAČKO-UZLO-ZÁDRHELO ODSTRAŇOVAČ", ale pro málo času jsem tento nápad zavrhla.

Teď přejďeme k té filosofické (a možná aspoň trošičku inteligentní) části tohoto postu. Jelikož jsem velký Buddha a stále rozjímám o lidské mysli a její podstatě, tak jsem se tentokrát zamyslela nad "deja vu" a vůbec možnostmi lidské psychiky.
Co to vlastně to deja vu je? Hledala jsem dnes nějaké články na toto téma a nic moc nového jsem se nedozvěděla. Říka se, že nejméně prozkoumaná věc jsou moře a oceány, ha! Nejméně prozkoumaná věc je sám člověk!
Máme tu dvě možnosti: buď je to tím, že jedna z hemisfér pošle zprávu do mozku později než druhá, a tak vzniká domněnka, že jsme už jistý okamžik zažili. Ta druhá možnost je, že je to nějakým způsobem spojeno s věštectvím a budoucností.
Teď budu citovat mojí nejlepší kamarádku: "Napsal to tak, že uspokojil všechny. Vědcům napsal, že je to zpomalením hemisféry a bláznům napsal, že je to čáry máry fuk." S tím souhlasím, ale bohužel mě tento její výrok řadí mezi blázny, no co.

Jsem fascinovaná tím, co vlastně všechno lidská psychika dokáže. Určitě víte o experimentu, kde lidem s rakovinou bylo jedné skupině řečeno, že aspirin (samozřejmě nevěděli, že je to aspirin) je lék na rakovinu a že jim to pomůže a druhé skupině bylo řečeno, že to opravdu aspirin je a ať to zkusí, že to možná pomůže. Lidé ze skupiny, kde podle nich byl aspirin lék se začali opravdu uzdravovat a lidé z druhé skupiny zůstali v původním stavu a to mi přijde absolutně fascinující! Co si o tom myslíte vy?

Pro dnešek končím s rozjímáním a tady máte fotky, aby si článek užili i lidé, co neradi čtou mé "kecy":

Německo:




 Mnichov:













 Cesta vlakem do německa v den zápasu ČR vs Německo.. hihi
 Outfit středa 25.května:
 Ten samý den natáčení s Petrem.




xxx

2 comments:

  1. Tak pro začátek : máš super bílé šaty! :)
    A jinak: možná je v lidech opravdu něco neprobádaného, naprosto neznámého a ohromného, co by nás všechny naprosto fascinovalo.. Ale kdo ví.. Také už jsem četla nebo slyšela o podobných věcech, jako jsi psala (aspirin na vážné nemoci apod.)...je to zvláštní, svět je zvláštní, vlasně lidé jsou zvláštní, život je zvláštní.. Kdo ví, co nás čeká ;o)

    ReplyDelete
  2. Od té doby, co jsem viděla The Secret v to fakt věřím, je těžké někdy myslet jenom pozitivně, ale je fakt že to stoprocentně funguje..:)

    ReplyDelete