Sunday, October 9, 2011

So Gay!


Dlouho jsem nepřidala žádný příspěvek. Neměla jsem čas, nebavilo mě to apod. Nevim o co se podělit. Zní to hodně namyšleně, ale můj vnitřní svět je tak bohatý, že bych si asi upsala ruku hihi.. No jo, ale když už jsme u té namyšlenosti tak.. tak tak tak.. Prostě jsem usoudila, že ego prostě musí mít své meze.
Moje ego bylo vždy tak trochu ironické, ale v poslední době to tak už přestalo vypadat.. A já si začala připadat tak trochu hodně blbě. Člověk se už od narození modeluje. Já se tak nějak vymodelovala, že jsme s tím docela spokojená. Huh.. Až na to, že některé ty moje vymodelované vlastnosti mohou docela překážet. No, nevadí, ani nemám pointu. Pointless..
Jinak, mohla bych sice mluvit v heslech. Probírat svoje problémy, ale jistí lidé by to pochopili - HAHA FUCKING AGENT 007! Takže si šifry a kódy necham na jiné situace.
Jinak bych řekla, že jsem docela šťastná, jen si zase musím přebrat kdo jsem. Co se změnilo u vás? Vážím si každého čtenáře, který se s tímto počtením bude zdržovat, protože sama se směju tomu, co píšu hihihi.


jsem kdo jsem a ty jsi kdo jsi a ja jsem kdo jsem a ty jsi kdo jsi a ja jsem kdo jsem a ty jsi kdo jsi xxx

2 comments: