Monday, October 24, 2011

Mix Pix


Tak si hodíme nějakou reportáž ne?? Dobře, snažil ajsme se udělat hlášku jako z těch reklam. Nevadí.
Každopádně co se stalo.. No, modelkovala jsem, zkoušela jsem si oblečky, byla se svou láskou, koukala na terapie, fotila, vypadala jak mutant, vypadala jako Lady GaGa a stanu se super spešl francouzskou!



Samozřejmě jediné, co jsem si z toho koupila bylo to tričko... A mimochodome mám velmi smutnou zprávu... Brýličky Cartier jsou v .. jsou v... v... v... No prostě jsou pryč no.








Byla jsem staršně šťastná, pocěná, inspirovaná a všechno možné, protože jsem měla možnost jít ještě se svou láskou na premiéru prvního seriálu z české produkce HBO - Terapie. Mimochodem "svojí láskou" myslím mojí milovanou nejlepší kamarádkou :) Rozhodně ten seriál doporučuji. Ze začátku je trochu matoucí to, že se všechen děj odehrává na jednom místě, ale potom si zvyknete a je to vážně neuvěřitelné.

 Trošku zpěvu

Trošku francouzštiny.. Je suis tchequé apod. hihi
 Slaďoučká Vinea a veličká Aquila

 Do téhle věci jsem se opět zamilovala a vždycky se do ní zamiluji, když se opět potkáme. V backstage večer nám to hřálo prdelky, v restauracích si u toho hřeji ruce a podpaluji vlasy, zkrátka užitečná věc.
 Trošku S&M

 Všimli jste si, jak moc sexy jsem se tu povedla? Mohla bych tuhle fotku hodit do nějaké seznamky, nemyslíte?

 S nádhernou, vysokou, vychrtlou, úspěšnou, dlouhovlasou, velkortou a pohodovou Andy
 Diesel
 Tady mě můžete naproto úžasně vidět. Moje oblíbená :)
 Diesel
LaFormela - LaMojeLáska
Little bit of PÍTR JANDERA



Inspirace



To je od nynějška moje motto! "PRDLOVÁCI NA VRCHU, TAHAJÍ SE VO MRCHU"
Tuhle knihu jsem vyhrabala v Kutné Hoře v antikvariátu za 2,-Kč!!! 

No comments:

Post a Comment