Monday, February 7, 2011

I love Prague

                                                       Outfit EVERY DAY!
Na Praze miluji to, že se každý den můžu překonávat v kreativitě co se módy týče. Můj dnešní outfit nahoře!



VIEW
Praha je nádherné město! Mám to štěstí, že na ní mám pěkný výhled.


KAVÁRNY
Miluju kavárničky! V Praze je jich spousta! Nejčastěji chodím do Starbucks se svojí nejlepší kamarádkou, ale vložím sem i jednu fotku se svojí sestřičkou :)




METRO
Je to nejskvělejší nápad! Metro je můj věrný pomocník. Vždy jsem všude včas. 

KULTURA
Plesy, přehlídky, výstavy, vystoupení, opery a památky. V Praze se zkrátka nenudíte ;)





DOPRAVA
Ano! V Praze skoro nikdy nenarazíte na dopravní zácpu! Jistě, že někdy si někde chvilku postojíte, ale v jiných městech jako Paříž, Londýn, New York, nebo Los Angeles jsou y zácpy asi tak 10x vetší!






1 comment: