Saturday, January 22, 2011

Inspirace...

Kolem člověka je spousta věcí, ale on to často nevidí. Spousta lidí mi říká, že něco nemůžou najít. Ať už je to přítel/kyně, práce, kamarádka... štěstí. 

Píšu písničky... přesněji se o to pokouším. ;) Poslední dobou tvrdím, že nemůžu najít inspiraci. Z čeho se vlastně inspirace čerpá? Z lidí, míst, pocitů, okamžiků, myšlenek? 
A tak tu sedím, zavřená v pokoji u notebooku a dívám se na svůj pracovní stůl. Sešity, učebnice, na zemi leží krásná kabelka TOPSHOP a na stole u zrdcadla leží obrovská bichle s názvem "Bílá velryba". A já si říkám: "Co je to inspirace?"

Dneska jsem ve Starbucks pila čaj se svou nejlepší kamarádkou a v jednu chvíli mi bleskl v hlavě nápad.  Inspirovala mě moje kamarádka? Nebo něco jiného co jsem viděla? Vím, žvástám tu nesmysly a asi už Vás dost nudím, ale tahle věc mě opravdu, opravdu zajímá. 

Lidská mysl je opravdu dost zákeřná. Nedávno jsem přemýšlela o tom, jak lidé vlastně berou svět, svůj svět. Došlo mi, že ač to na první pohled není vidět, všichni bojujeme, pracujeme pro lásku. 
Láska fanoušků, láska manželů a manželek, láska přátel, láska profesorů, láska rodiny, láska kolegů... LÁSKA
K tomu nápadu mě přivedla vlastně moje spolužačka. Při hodině matematiky si začala zpívat "All you need is love" a vlastně má pravdu :)

Ale vraťme se k původnímu tématu. Lidé jsou slepí. Nic nenajdou pokud budou hledat očima, nebo nedejbože mozkem! Tuhle větu sice slyším v každém druhém filmu, ale také je pravdivá: "Zavři oči a otevři mysl." A právě tak jsem došla k názoru, že život je krásný a navíc úplně jiný, než vypadá ze zdola.  

xxx
poprvé česky
Anne



3 comments:

  1. to se porad valis na zemi v hovnech ze nevidis jak vypada svet zeshora...???

    ReplyDelete
  2. Velmi mi lichotí, že se mi tak věnuješ svými komentáři. No myslím, že v hovnech se neválím... Aspoň pokud vím. Nemáš zač za odpověď ;)

    ReplyDelete
  3. Mě se ten článek líbí. Každýmu trvá jinak dlouho než najde to,co si napsala. A dokun to sám nenajde tak nepochopí,co to znamená..:))

    ReplyDelete