Thursday, August 11, 2011

Summer Anne Lettereat !!!

Dívka s melouny se vrátila!!!
Včera jsem se vrátila po měsící v Rusku do Prahy a je to samozřejmě zase spousta nostalgie. Ano, mamka mě sice učí Rusko milovat apod, ale přece jenom je mezi Prahou a Petrohradem rozdíl. Připadá mi, že jsou tu lidé příjemnější a vůbec mám Prahu ráda, takže bez keců - JSEM ZPÁTKYYY!

Po dvou letech jsem se opět účastnila takového našeho rodinného výletu do strašného zapadákova, kde moje tety a máma vyrůstaly. Dřív to tam ASI MOHLO být pěkné, ale teď jsou z toho trosky a děti tam kouří a pijí od 12 let. (já vím, v Praze asi taky, ale .. Alespoň mě to tolik nebije do očí.) 
Každopádně jsme si to tam se sestrou a sestřenicema snažily co nejvíc užít, ale stejně nás nuda často převálcovala. Proto jsem jí zabíjela spánkem, a tak jsem často spala cca 12 hodin denně. 

Vyrazily jsme si na in-line(ech) a mělo to efekt skoro jako v amerických filmech! Za pár minut už u nás stálo auto s (jo docela pěknými) kluky, jestli se nemůžou připojit. Bohužel v amerických filmech to skoro nikdy nebývá nebezpěčný kluk nalitý alkoholem, a tak jsem jen procvičovala odmítání. NE!

Tady asi o módě moc řečí nevymyslím! Takže jednoduše: kšiltovka (nemam ponětí odkud je) a zbytek je celkem jedno,takže tak! 

Tohle mi připomělo Prahu! Kousek od mého domu tam lidé hází boty na větev dost divného stromu :) 

Tahle knížka byla mou záchranou po celý měsíc. (No i když ne uplně po celý, protože jsem jí dočetla rychle. Potom mě ještě zachraňovala Šifra Mistra Leonarda, Útěky od Lídy Baarové a spoustu ruských, amerických a českých časopisů.) 

Poslední večer jsme si vyrazily na buřty (které já absolutně nesnáším, takže jsem jedla nějaké grilované rajče) a opět to nebyla až taková zábava. Ale najedli jsme se? Ano! Tak co víc si přát, že?

Poslední den u moře! Nějak divně mi leží vlasy, a tak to vypadá, že jsem opravdu mistr v zvedání obočí! :D (ale jen na první pohled bohužel..;))


Taková náhodná fotka v autě cestou z večeře. Ale líbí se mi barvy. A tak. 
Včera, jen co jsem vylezla z letadla, jsem vybalila kufr a letěla za nejlepší kamarádkou na "kafe". Daly jsme si ale B-juice a vodu a já jsem ještě, skoro šilhajíc hlady, snědla ovocný salát ze Starbucks.

A tady jseště pro vás srdíčko (nakresleno s láskou, bahnem)
A ještě ho věnuji nejlepší kamarádce, protože mi (vůbec nechápu proč?) říká bláto. Hihi.
xxx
P.S.: Možná si říkáte co zanmená Lettereat. V rusku jsem viděla nějaký obchůdek s názvem "Bukvojed" = Písmenjed, nebo nějak tak se to dá přeložit :D a řekla jsem si jak by to asi znělo v angličtině a první co mě napadlo bylo Letter-eat = Lettereat

No comments:

Post a Comment